Start met je roadmap

S T A R T  MET  JE  R O A D M A P.
In mijn vrije tijd loop ik het liefst mijn neus achterna. Dwalen door straten, roadtrippen zonder GPS, fietsen zonder knooppunten. Je komt op toffe, rustige plekjes die de ‘mensenmassa’ liefst links laat liggen. My happy place!
Maar als bedrijf wil je net mensen bereiken, en hen laten weten wat je doet en waar ze je kunnen vinden. Dan is een uitgestippelde route wél essentieel.
Een contentstrategie en een merkverhaal zijn de basis van content marketing. Stel jezelf deze vragen:
– waarom doe je wat je doet?
– waar wil je over 10 jaar staan met je bedrijf?
– voor wie doe je dit?
– kan je je doelgroep, en weet je welke problemen je voor hen kan oplossen?
– hoe wil je dat anderen je bedrijf zien?
Dit is maar een kleine greep uit de vragen die je je moet stellen VOOR je start te creëren. Niet voor niets is een strategie de basis van al je communicatie-uitingen. In het wilde weg posts en foto’s in het rond mikken, zal je nooit tot aan je doelstellingen brengen.
Ah ja, en wat was je doel precies?

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.