Als copywriter vertrekt Dorien vanuit jouw verhaal, en waarom het verteld moet worden. Met storytelling-technieken creëert ze het bedrijfsverhaal dat voor jou klopt.
Een journalist gaat op zoek naar verhalen om te delen. Omdat ze uitzonderlijk, opmerkelijk of nieuw zijn, maar vooral omdat ze relevant genoeg zijn om verteld te worden.
Tekst van Dorien zoekt de geschikte content strategie voor je bedrijf. Aan de hand van je missie en je dromen ontwikkelen we een unieke stem voor je bedrijf, met doelstellingen en acties.
Wie een vlotte en vinnige aanvulling zoekt voor zijn content team, met frisse ideeën en een wervelende dynamiek, zit goed bij Dorien. Zo heb je een gedreven expert die je bedrijfs- en marketingcommunicatie op punt zet.
Met een neus voor verhalen en aandacht voor de mens erachter, gaat Dorien in gesprek. Steeds betrokken en nieuwsgierig vraagt ze raak tot aan de kern van het verhaal. Maar ook altijd geruststellend, laagdrempelig en met een positieve insteek: dat is de reporter die Dorien voor jou kan zijn.
Vandaag heeft iedereen de mond vol van sociale mediastrategieën, content kalenders, videootjes allerhande, maar hoe begin je er aan? Dorien gaat met je mee op pad zo lang je het nodig acht.